Agentki i Agenci – obóz przygodowy dla najmłodszych
Dla kogo?
Obóz przygodowy dla najmłodszych dzieci w wieku od 7 do 13 lat. Obóz dla tych, którzy chcą poznać dreszczyk emocji i przy tym nauczyć się nowych, nietypowych umiejętności.Przez cały czas trwania obozu przewodzić będzie jeden motyw zgodny z tematyką programu.
Miejscowość
OŚRODEK WYPOCZYNKOWY „ZŁOTA RYBKA”
położony w Dziwnówku – nadmorskiej miejscowości letniskowej, leżącej na Mierzei Dziwnowskiej oddzielającej Morze Bałtyckie od Zalewu Kamieńskiego. Dziwnówek oddalony jest 8 km od Kamienia Pomorskiego i 20 km od Międzyzdrojów. Ogrodzony, oświetlony, zadrzewiony i ładnie zagospodarowany teren ośrodka dzieli zaledwie 150 m od nad- morskiej plaży. Stanowią go 3 dwukondygnacyjne pawilony hotelowe. Uczestnicy zakwaterowani będą w pokojach 2, 3, 4 i 5 osobowych z łazienkami (umywalka, natrysk, WC), telewizorami i chłodziarkami. Do dyspozycji obozowiczów: jadalnia, sala dyskotekowa, sala gier i zabaw, tenis stołowy, bilard, boisko do gry w bule i siatkówkę, plac zabaw, 4 drewniane wiaty i miejsce na ognisko.
Wymagany ekwipunek
Mały plecak, śpiwór, karimat, ciepły sweter lub polar, dres sporto- wy, kurtka przeciwdeszczowa, buty turystyczne, latarka z zapasem baterii, letnie nakrycie głowy, okulary słoneczne, ręcznik, krem ochronny z filtrem UV, spray przeciw komarom, strój kąpielowy; mile widziane: instrumenty muzyczne.
Uwagi
- Ceny na stronie z opisem każdego obozu. Zobacz: zniżki i promocje
- Opłaty za transport, rozkład jazdy i lista przystanków: rozkład jazdy
- Ze względu na warunki atmosferyczne i stan psychofizyczny większości uczestników program może ulec zmianie.
- Zajęcia odbywać się będą z zastosowaniem niezbędnych elementów zapewniających bezpieczeństwo.
- Jeżeli dziecko przyjmuje leki, prosimy o zaopatrzenie uczestnika w te leki i kartkę z informacją o ich dawkowaniu. Uczestnik po przyjeździe ma obowiązek przekazać leki z informacją kierownikowi.
- Uczestnicy będą mogli korzystać z telefonów komórkowych tylko w wyznaczonych godzinach; w pozostałych będą one zdeponowane u wychowawców.
- Od każdego uczestnika pierwszego dnia pobytu pobierzemy kaucję w wysokości 50 zł na pokrycie ewentualnych strat spowodowanych przez niego w sprzęcie lub w wyposażeniu ośrodka. Jeśli takich strat nie będzie – kaucję w całości oddamy w dniu wyjazdu.
- Każdy uczestnik otrzyma na własność bidon na wodę.
- Podział na grupy wiekowe będzie realizowany przy minimum 10 osobach w danym przedziale wiekowym.
- Przyjazd indywidualny w dniu rozpoczęcia od godziny 18:00, a wyjazd w dniu zakończenia do godziny 8:00.
Świadczenia
- Zakwaterowanie: 10 noclegów,
- wyżywienie: 3 x dziennie + pod- wieczorek (od kolacji w dniu przyjazdu do śniadania w dniu wyjazdu + suchy prowiant na drogę powrotną) – śniadania i kolacje w formie bufetu,
- opieka pedagogiczna i instruktorska,
- realizacja programu,
- nagrody i pamiątki,
- dojazdy lokalne,
- ubezpieczenie NNW (10000 zł) Signal Iduna SA.
Kadra: ratownicy wodni, instruktorzy: paintballa, wspinaczki i strzelectwa sportowego.
Zarezerwuj miejsce
*Cena nie obejmuje:
– dopłat za transport z miast wyszczególnionych w rozkładzie jazdy,
– obowiązkowej składki na Turystyczny Fundusz Gwarancyjny – 2 zł,
– obowiązkowej składki na Turystyczny Fundusz Pomocowy – 2 zł.
JEŚLI NIE POJAWIŁA SIĘ TABELA Z REZERWACJAMI KLIKNIJ: TUTAJ
Program obozu
Atrakcje, które na Was czekają
Zajęcia integracyjne:
- wymagające bystrości umysłu, sprawności fizycznej i kreatywności - zajęcia zespalające grupę, umożliwiające nawiązanie więzi między uczestnikami i ułatwiające ich późniejszą współpracę; różnorodne zabawy ruchowe.
I pomoc
- zabawowe szkolenie ze wstępnej pomocy przedmedycznej, rozpoznawanie sytuacji zagrożenia życia, ocena obrażeń poszkodowanego, ćwiczenie wzywania pomocy, zabezpieczenie miejsca wypadku, tamowanie krwotoków i opatrywanie ran, transport rannego w trudnych warunkach terenowych.
Zajęcia sprawdzające sprawność fizyczną:
- wyścigi w workach i "Spodniach Clowna”,
- nauka chodzenia na szczudłach i nartach wieloosobowych,
- zabawy z chustą animacyjną,
- trickline - chodzenie po taśmie zawieszonej kilkadziesiąt centymetrów nad ziemią.
Zajęcia sprawdzające sprawność umysłu:
- zadania do wykona- nia przy użyciu „Chusty Klanzy” oraz okrągłego stołu zawieszonego na linach, „Mega Bierki”, „Mega Domino”, przelewanie wody przez dziurawe rury.
Szyfry i kody:
- nauka szyfrowanie i rozszyfrowywania informacji i zagadek.
Warsztaty tworzenia postaci:
- zajęcia, które pomogą wykreować/ stworzyć własną postać, stylizację oraz rekwizyty zgodnie z motywem przewodnim obozu.
Elementy terenoznawstwa:
- „czytanie mapy”, rysowanie planów i szkiców terenu, odnajdywanie północnego kierunku, rozpalanie ognia.
Poszukiwania:
- ukrytych wskazówek zawierających informacje niezbędne do wykonania kolejnych zadań za pomocą elektronicznego wykrywacza metalu.
Trening strzelecki:
- przy pomocy pistoletów i karabinów na wodę.
Trening militarny:
- musztra, rzut granatem do celu i na odległość, wykonywanie zadań w terenie zagrożonym atakiem chemicznym, maskowanie, budowa prowizorycznego schronienia i jego zamaskowanie.
Trening wodny:
- budowa jednostki pływającej, która musi utrzymać się na wodzie, baloniada.
Ozdabianie:
- pamiątkowych czapek obozowych oraz ramki na zdjęcie znad morza.
Wieczór filmowy:
- z popcornem.
Popołudnie planszówek:
- rozwiązywanie zagadek i rebusów pod- czas gier planszowych („Agent”, „Sherlook”, „Zgadnij kto to”, „Wyprawa po skarb”, „5 sekund”)
Piesza wycieczka:
- brzegiem morza połączona z poszukiwaniem ukrytych wskazówek potrzebnych do wykonania misji agenta.
Zaawansowane gry terenowe:
- z fabułą i licznymi zagadkami.
Ognisko:
- z pieczeniem kiełbasek i nauką rozpalania ognia różnymi metodami; poznanie rodzajów stosów ogniskowych oraz ich zastosowania: piramida, pogoda, tratwa, studnia, gwiazda.
Wieczorny biwak:
- połączony z rozwiązywaniem zagadek logicznych.
Turnieje sportowe, plażowanie i kąpiele:
- w morzu pod opieką ratowników wodnych.
"Test Agenta"
- podsumowanie obozu - gra podczas której sprawdzone będą nabyte podczas obozu odruchy i umiejętności.
Lokalizacja